iptables: Ftp za firewallem na lokalni server

fnuki fnuki na quick.cz
Úterý Říjen 4 11:41:40 CEST 2005

Takze jsem pokrocil a asi tusim kde je zrada,
ftp se promapuje na spravnou ip, dokonce se otevre datovy spoj
ale ten zrejme smeruje na fw, ktera nevi co stim, takze se ftp klient
nedocka odpovedi.
Na promapovani portu by tohle meli zmaknout moduly ip_conntrack_ftp a
ip_nat_ftp
ktere tam jsou, co ale umi presmerovat ftp data v tomto pripade?

Honza