iptables: Ftp za firewallem na lokalni server

Michal Novak m.novak na prodiliste.cz
Úterý Říjen 4 12:09:21 CEST 2005

Zdravim,

predevsi ty moduly nepotrebujete vubec pokud pouzivate pasivni pripojeni
k ftp. Potom je treba si uvedomit co se cestou deje s paketem.

Pokud se nemylim, potrebujete presne neco takoveho:
http://dcplusplus.sourceforge.net/faq/faq.php?display=faq&faqnr=12&catnr=2&prog=1&lang=en&onlynewfaq=1

predevsim ta sekce o postroutingu vas bude zajimat.

MN