Hledani uzkeho mista ve vykonu

Vladimír Třebický guru.list na xhost.cz
Úterý Říjen 4 16:27:52 CEST 2005

disk se dá jednoduše vyloučit, když se podíváš na I/O zátěž systému.
(Mám dojem, že to rozlišuje až 2.6, dá se na to dostat normálně přes top
-- položka *wa*, případně nejspíš některý sloupec v /proc/stat.)

Předpokládám ale, že kdyby to bylo tak jednoduché, nebudeš potřebovat
vědět tak low-levelové informace, jako např. pipeline stalls, které IMHO
souvisí pouze s _kompilátorem_, u nějž se dá předpokládat, že je dokáže
minimalizovat líp, než většina žijících.

Přestože se mi ale zatím podařilo určit úzké hrdlo i bez podobných
profilovacích nástrojů, rád se poučím, pokud zde někdo prezentuje
případný guide.

Hezký den,
V. Třebický.