Hledani uzkeho mista ve vykonu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Říjen 4 18:58:14 CEST 2005

Vladimír Třebický wrote:
: Předpokládám ale, že kdyby to bylo tak jednoduché, nebudeš potřebovat
: vědět tak low-levelové informace, jako např. pipeline stalls, které IMHO
: souvisí pouze s _kompilátorem_, u nějž se dá předpokládat, že je dokáže
: minimalizovat líp, než většina žijících.

	Pipeline stall nemusi uplne souviset s kompilatorem - jeden z dalsich
faktoru je treba branch (mis-)prediction nebo prave cache miss.
:
: Přestože se mi ale zatím podařilo určit úzké hrdlo i bez podobných
: profilovacích nástrojů, rád se poučím, pokud zde někdo prezentuje
: případný guide.

	No, ja jsem v situaci, ze uzke hrdlo je "procesor", coz znamena
procesor + rychlost/velikost cache + rychlost a ne velikost RAM.
A pomohlo by mi kdybych vedel, ktery z tech faktoru se na vysledku
podili vic nez ty ostatni, protoze tomu bych prizpusobil nakup noveho
hardwaru.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |