x86-64 a Intel vs. AMD [Was: Hledani uzkeho mista ve vykonu]

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Středa Říjen 5 08:15:58 CEST 2005

On Wed, Oct 05, 2005 at 05:10:21AM +0200, Jan Houstek wrote:
> On Tue, 4 Oct 2005, Jan Kasprzak wrote:
> [...]
>
> Stojim ted pred ukolem postavit nadupany stroj(e) na numericke vypocty s
> rozumnym pomerem cena/vykon. Vzhledem k tomu, ze me naprosto netrapi veci
> mimo procesor, pamet a jejich komunikaci, nechce se mi investovat do
> dvouprocesorove desky (kdyztak tech stroju postavim vic). Tak nejak mi
> nejlip vychazi Athlon 64 X2 s nejakou beznou desktopovou deskou 4x 512MB
> DDR400.
>
> Potiz je v tom, ze se na tom primarne bude delat ve Fortranu a kompilator
> [...]
Ja bych se toho nebal. Intel proste musel pouzit to co ma AMD, protoze
na to je uz hotova spousta software.
Navic pokud vim tak AMD ma na podstatne vic FPU jednotek nez Intel, tak
je to pro Vas asi jedina rozumna volba.

Petr

--
Ing. Petr Kristan