x86-64 a Intel vs. AMD [Was: Hledani uzkeho mista ve vykonu]

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Středa Říjen 5 08:46:12 CEST 2005

> stroji? Dosud
> chovalo se to
> zmrsili tak, aby kod
> Ja bych se toho nebal. Intel proste musel pouzit to co ma AMD, protoze
> na to je uz hotova spousta software.
> Navic pokud vim tak AMD ma na podstatne vic FPU jednotek nez
> Intel, tak
> je to pro Vas asi jedina rozumna volba.

Je bych nerekl, ze to zmrsili, ale maji proste jinou implementaci. A
Intel kompilator je optimalizovany na Intel procesory a pokud mne pamet
neklame, tak teprve nedavno pridali moznost pustit kod i na AMD. Alespon
to psali nekde u C/C++ kompilatoru. Urcite o kompatibilite neco pisou v
Release Notes nebo jine dokumentaci.

			Dan