Usínaní a hibernace na Mandriva 2005 LE a Compaq Presario

"Bc. Miloš Bíba" milos.biba na gmail.com
Středa Říjen 5 10:22:44 CEST 2005

Dobrý den,

strasne moc potrebuju na notebooku rozchodit usinani a hibernaci, jenze
se mi to porad nedari :-( Tedy je to asi tak, nakonec jsem rozchjodil
acpi tak, ze to pozna baterii a pozna to kdy mam ntb v zasuvce a kdy
jede na baterky, taktez se to uspi a taktez to hibernuje :-) Problem ale
je, ze se tomu po probuzeni nefunguje zvuk a probuzeni z hibernace se
zase nezdari vubec vytuhne to s nahodnou hlaskou pokazde jinou (neni
chybova jen se to nahodne zasekne) a musi se to vypnout. Nevím čím to
je, při hibernaci proběhne přitom vše příkladně, stopping tasks, freeing
memory, writing swap, powering off.

Mam spustene demony acpi, acpid, cpufreq mi to spustit nechce, zrejme si
to nerozumi s mym CPU :-(

Co se tyce hw, je to Compaq Presario notebook s normalnim desktopovym
procesorem Celeron 766 MHz a čipsetem VIA, 312 SDRAM, grafika trident
cyberblade (naslo si ji to jako cyberblade generic a ja to predelal na
cyberblade DVD), synaptic touchpad, zvukovka VIA onbord AC97 ci co :-)

Zajimave je, ze distribuc jako mepis a kubuntu jsou na tom s hibernaci
bez chyby :-) Tak proc zrovna moje oblibena mandriva nechce a nechce :-(

Je nejaky log soubor do ktereho se muzu podivat, kde je problem ? Nebo
se snad mezo Vami najde nekdo s podobnym problemem, ale uz vyresenym ?

Predem diky