Usínaní a hibernace na Mandriva 2005 LE a Compaq Presario

Petr Janda janda na netbox.cz
Středa Říjen 5 10:32:20 CEST 2005

Zdravim ...

rozchazel jsem jen suspend to swap (debian - vlastni jadro 2.6.13.2)

> a probuzeni z hibernace se
> zase nezdari vubec vytuhne to s nahodnou hlaskou pokazde jinou (neni
> chybova jen se to nahodne zasekne) a musi se to vypnout. Nevím čím to
> je, při hibernaci proběhne přitom vše příkladně, stopping tasks,
> freeing memory, writing swap, powering off.

Tohle mi to delalo taky (swsusp2) pomohlo jadro zkompilit jako
nepremtivni.

> Je nejaky log soubor do ktereho se muzu podivat, kde je problem ? Nebo
> se snad mezo Vami najde nekdo s podobnym problemem, ale uz vyresenym ?

Hibernate muze neco logovat, ale mam obavy, ze v tomto pripade tam nic
nebude

	S pozdravem

				Petr Janda
--