divne hlasky - RH ES

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 6 12:03:35 CEST 2005

Pavel Urban <mailto:urbanp na mlp.cz> wrote:

> Dobra. Poslal jsem redhatum. Konecne, koupili jsme to od nich...

	No u několika zákazníků zaznamenávám i to, že tyto přepínače vs.
Linux se chovají tak, že nejde na klávesnici vůbec nic napsat (najednou, v
průběhu psaní, ale zejména při přepínání konzoli alt-Fx, ale už se mi to
podařilo i alt-šipky) a pomůže jenom vypnutí a zapnutí přepínače... - když
na ten samý port dám Win2k nebo WinXP problém nikdy nebyl pozorován...:-(

	Bohužel není to nijak deterministické...