divne hlasky - RH ES

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Pondělí Říjen 10 10:10:14 CEST 2005

Pavel Urban wrote:
> Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
>
>> Pavel Urban <mailto:urbanp na mlp.cz> wrote:
>>
>>> urcite problem na urovni kernelu; otazkou je, jestli ma
>>> vyznam to resit.
>>

>>     Ano má, problémy se občas podobného ražení vyskytují nejen s
>> KVMky....
>

> Dobra. Poslal jsem redhatum. Konecne, koupili jsme to od nich...

Dear Sir,

The workaround is to use a good KVM. Software cannot be guaranteed to
work on faulty hardware. We can escalate this and lodge a bug report to
see if we can make the kernel more robust based on this scenario. It
won't be a huge priority as most of our resources are focused on making
the kernel perform on known good hardware.

regards,
Joshua

Nic jineho jsem ani necekal.

Pavel Urban (pavel.urban na ct.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz (owned by Czech Telecom, www.ct.cz)
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/