x86-64 a Intel vs. AMD [Was: Hledani uzkeho mista ve vykonu]

Ondrej Vlach ovlach na nanobyte.cz
Čtvrtek Říjen 6 14:05:18 CEST 2005

Dobrý den,

Dne čtvrtek 06 říjen 2005 13:50 Vasek Stodulka napsal(a):

> 	"intel compiler amd" a "zkusim stesti" daji docela dobrou odpoved od
> cloveka (lidi), co vypadaji, ze tomu i celkem rozumi - patchovali kompiler
> tak, aby nedetekoval o co jde za procesor, plus tam maji jeste benchmark co
> se od toho da ocekavat. Druhy odkaz je taky dobry. :)
>
> 	Jinak muj laicky nazor je ten, ze Intel je daleko haklivejsi na
> kvalitu dodavaneho kodu, kdezto AMD je to veskrze jedno, protoze se zda mit
> lepsi provadeni instrukci mimo poradi a kratkou pipeline. Tim si provede
> spoustu optimalizaci samo, Intel na podobne veci potrebuje HyperThreading.
> [...]
Já tedy nevím, já používám ICC už dost dlouho na AMD a nevšiml bych si že by
věci kompilované ICC nefungovaly. Naopak jsem si všiml malého nárustu výkonu
oproti věcem kompilovaným GCC.

S pozdravem,
--
Ondrej Vlach