RE: /usr/sbin/useradd a pøepis souborù verzí z /etc/skel
Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek
PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 6 14:32:51 CEST 2005
Karel Zak <mailto:kzak na redhat.com> wrote:
Ale Karle, chápu, že koho chleba jíš, toho píseň zpívej... bohužel dojmy s pojmy si pleteš taky (čímž neříkám, že já jsem nevinej)..
>> Dík, tohle jsem nenašel, redhat bohužel nemá (nebo už jo?) public
>> bugzillu....:-(
>
> Ma public bugzillu...
Už pro vstup to nechce spoustu údajů? Třeba naprosto bezpředmětnou registraci?
> Bugzilla je nastroj __vyvojaru__ a ne support. Pokud ji pouzivaji
> platici uzivatele RHEL tak je to jejich (velka) blbost a ani nahodou
> nemaji garanci kdy a ze vybec bude problem opraven.
Jinými slovy, vývojáři debatují nad technickými aspekty a pokud náhodou naleznou chyby, tak je nikdo stejně neopravuje v zaplacených krabicích se supportem, protože to přece není nutné.. Promiň, ačkoli věří, že v Issue Trackeru to nikdo nereportoval, sám jsi našel, že BUGzila o tom ví a to dokonce 2x (duplicitní report) - možná budu mít naprosto hloupou otázku, ale pokud jsou tyto dva světy oddělené tak, jak se mi tu snažím podsunout, jak tedy support opravuje chyby a bezpečnostní problémy? To čeká, až si zákazník stěžuje, že byl sestřelen = až je záznam v Issue Trackeru? Trochu nereálná představa - for me.
> Ten problem co mas ty nikdo na RHEL nereportoval a je obecna snaha
> nenutit zakaznikum opravovani veci v stable systemech co nepotrebuji.
Ne toto není pravda - chceš říci, že všechny opravy, které RedHat pro EL systémy pravidelně (asi tak 4x za rok) vydává jsou security problémy? Jaký security problém mělo třeba GCC? Je pravda, ze posledních 5 měsíců, resp. po vydání RHEL 4 to s RHEL3 pokulhává, ale než byla 4-ka to bylo pravidelně záplat - co třeba na přelomu roku... opravdu se nemohu zbavit dojmu, že support tak, jak ho prezentuje marketing RedHatu a support, tak jak je reálný je docela o něčem jiném...:-(
> Pletes si pojmy a dojmy...
Nepochybně ano, možná nikoli jen já sám...
-------------------------------------------------------------------
Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft) FoNet, spol. s r. o.
Technicka podpora, Intranet/Internet Sokolova 67, 619 00 Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz Tel.: +420 5 4324 4749
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/ E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz
-------------------------------------------------------------------
Další informace o konferenci Linux