x86-64 a Intel vs. AMD [Was: Hledani uzkeho mista ve vykonu]

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 6 14:35:36 CEST 2005

xstodulk na fi.muni.cz@230.42.108.194.contactel.net <> wrote:
> 	HT je jenom neschopnost Intelu udelat provadeni instrukci mimo
> poradi zabalena do pekneho marketingoveho jmena. Kdyz se
> provadi single
> threadova aplikace, tak s vypnutym HT proste spousta
> vypocetnich jednotek v
> CPU u Intelu lezi ladem, protoze je vnitrni logika neumi sama vytizit,
> protoze nevi, ktere instrukce se nekryji a lze je provadet
> soubezne nebo
> jeste lepe mimo poradi. Proto je lepsi spustit si tam druhy proces (u

	Jak si mám u single threadové aplikace spustit druhý proces?!

	Navíc myslím si, že co se týče spekulativního vykonávání a masivního
paralelismu to high-tech není ani zdaleka AMD, ale naprosto jiné firmy a to
už jaxi pár desítek let...

> Ostatni CPU tento problem nemaji a umi efektivne vytizit sve
> jednotky bez
> podobnych technologii (zda se :).

	Můžete tento svůj dojem doložit relevantními technickými fakty?