x86-64 a Intel vs. AMD [Was: Hledani uzkeho mista ve vykonu]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 15:39:11 CEST 2005

On Thu, 6 Oct 2005 12:35:36 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

>  	Jak si mám u single threadové aplikace spustit druhý proces?!

	To se musite zeptat Intelu, ne me.

>  	Navíc myslím si, že co se týče spekulativního vykonávání a masivního
>  paralelismu to high-tech není ani zdaleka AMD, ale naprosto jiné firmy a to
>  už jaxi pár desítek let...

	To by me zajimalo ktere. :) Ano, ja MIPS a podobne uznavam z toho
pohledu, ze se na tom daji stavet stroje s nekolika desitkami az stovkami
procesoru a maji vychytame protokoly pro praci s pameti a kooperaci mezi
procesory apod., ale kdyz se vezme jenom jeden procesor jako takovy, tak to
dnes uz zadna slava neni a v porovnani s x86 je to proste obycejna
konkurence. Jak stary je MIPS R10000/R12000? Tehdy to byla bomba, ale dnes?
Bohuzel...

>  	Můžete tento svůj dojem doložit relevantními technickými fakty?

	Muzu. Staci se podivat na vykon v syntetickych testech a vztahnout
ho k frekvenci.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860