RE: /usr/sbin/useradd a pøepis souborù verzí z /etc/skel

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 6 16:19:06 CEST 2005

Karel Zak <mailto:kzak na redhat.com> wrote:
>  Hledat mezi bugama muzes i bez registrace. Pro pridavani
> komentaru/reportu musis byt zaregistrovan (chce to email a real
> name). Me to nepripada prehnane...

	Otázka názoru, registrace pro to, ze chci někomu (zdarma) pomoci mi přijde jako přehnané, zejména, uvedu-li na sebe relevantní kontakt přímo (což BUGzilla třeba u Mozilla Suite dělá automaticky)

>  Opravuje pokud se dojde k tomu, ze je to kriticka chyba nebo chyba ze
> supportu kdy se po debate ze zakaznikem dojde k tomu, ze chybu je
>  Ja neco rikal o security? Ja rikam: -- koupil jsi si produkt, mas
> problem -> stezuj si na officialnim supportu. To je vse. To
> ze si nekdo
> nestezuje nebo si stezuje na nespravnem miste je jeho problem...

	Neodpověděl jsi ale na zásadní věc - jak se do updatů dostávají radoby kritické chyby, které mohou teoreticky vzniknout (teď se nebavím pouze o security), ale nikdo je nikdy neviděl - ty mají tu podobu kritických chyb? Spoustu problémů naleznou firmy, které se bezpečností zabívají proefsionálně, na spoustu třeba race condition(s) dojdou uživatelé (což nejsou platítí zákazníci) - většina těchto známých problémů - aspoň co probublaji do Bugtraqu - jsou v zápětí (ani to není zcela pravda - viz třeba poměrně nedávno chyba v BINDu v RHEL3 a 3 měsíční RedHat cyklus) opraveny formou update balíčků... - dle tvé mluvy však nedostaly podobu kritické chyby (proč by měly a kdo to udělal?) a kupodivu je nehlásil ani nějaký platící zákazník - jak je tedy možné, že v těchto případech (a spoustě jiných) je platící zákazník ze strany red Hat Inc. zavalen opravami... - nemluvím o starých věcech, bavím se o +- roku zpět do teď.

	Možná přestávám chápat filosofii RedHat like distribucí...:-)

> PS. zalamuj radky :-)

	Omlouvám se, zapomněl jsem se přepnout...:-)