vice verzi MySQL na jednom stroji

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Říjen 7 13:30:29 CEST 2005

On Thu, Oct 06, 2005 at 12:43:36PM +0200, JaFi wrote:
> Ahoj vsichni.
>
> Mam FC2 a na ni MySQL verze 3.23.58. Na serveru bezi apache a jine veci.
> Server slouzi jako webhostingovy server. Nyni vzesel pozadavek, ze by
> bylo dobre upgradovat MySQL na verzi 4.0 nebo 4.1. Podotykam, ze v MySQL
> uz je spousta databazi.
>
> Mam z toho trochu strach. Vzhledem k tomu, ze si to nemuzu na nicem
> jinem odzkouset, volil bych radeji volbu instalace dalsi verze, ktera by
> bezela na jinem portu. Tedy ... je mozno rozjet vice verzi MySQL na
mysql obvykle nemusi poslouchat na zadnem portu, lokalni aplikace k nemu
pristupuji pres socket, ktery se vytvari pri spusteni.

> jednom stroji? Podotykam, ze se MySQL pouziva ve spojeni s PHP. Na
> windows stroji jsem si to v pohode rozjel, ale nevim, jak na to na
> linuxu. Mate s tim nekdo zkusenosti?

Rozhodne bych vyzkousel pred upgradem jak se chovaji stavajici aplikace
s novou databazi na jinem stroji. Kompletne bych zazalohoval databaze
nejlepe prikazem mysqldump -A.

-- Dalibor Straka