tar.gz archiv a CZ diakritika v nazvech souboru

kozak na banksys.cz kozak na banksys.cz
Čtvrtek Říjen 6 14:05:59 CEST 2005

On Tue, Oct 04, 2005 at 11:30:22AM +0200, kozak(zavináč)banksys.cz wrote:
> Dobrý den,
>
> provozuji RedHat 8 se Sambou jako souborový server a řadič domény pro
> Win2000 a XP  klienty.
>
> Zálohování dat ukládaných Win klienty prostřednivím Samby jsem se pokusil
> řešit pomocí TAR programu do tar.gz archivu.
>
> Při testování obnovy souborů z archivu jsem narazil na problém české
> diakritiky v názvech souborů. Pokud název souboru neobsahuje diakritiku je
> možné jej z archivu zpět extrahovat, pokud ale název diakritiku obsahuje,
> extrakce se nezdaří i přesto, že v listu souborů v archivu (popocí TAR)
> [...]

Rozbalit zpet to jde a mc archiv otevre tez spravne? Pokud ano, tak
se nic nedeje ;-)

-- Dalibor Straka

TAR vybali pouze soubory bez diakritiky v nazvu. Otevrit v mc musim zkusit
zatim jsem nezkousel. Pak dam vedet.

-- Milan Kozak