/usr/sbin/useradd a prepis souboru verzi z /etc/skel

Peter Surda surda na shurdix.com
Pátek Říjen 7 22:15:49 CEST 2005

On Fri, 07 Oct 2005 19:30:23 +0200 Karel Zak <kzak na redhat.com> wrote:

>Ta distribuce se testuje a pripravuje jako celek. Takze je vzdy
>vhodnejsi udelat i update jako celek. Pochopitelne si z toho muzete
>vyzobavat jen balicky co se vam zdaji pro vas dulezite Ale znamena to o
>dost vetsi naklady na administraci.
Podla mna si prave pokazil RedHatu reputaciu u dost vela ludi (tych ktori linux
nasadzuju kvoli flexibilite a rychlosti reakcie na problemy). V istej oblasti to
pochopitelne zmysel dava. Jednoriadkove bugfixy vsak do tejto kategorie
nepatria.

Otazka totiz neznie, CI updatovat, ale KEDY updatovat. Software bez chyb
neexistuje (mozno qmail :-)). A ked na nejaku tu chybu nadabim, tak zvycajne
dava zmysel updatenut hned, a nie cakat na nejaky tyzdnovy alebo mesacny
release-interval. A ked ma ta chyba nezaujima, tak pockam. Ved v updatoch je
napisane, o co ide, aj Red Hat to ma, a stade bezny admin pochopi, co sa
zmenilo, a moze sa rozhodnut. Ale ked distributor ten update nevyda, tak nema na
vyber a mozno bude frflat (teda ma, moze si to opravit sam, ale to naklady na
administraciu zvysi este viac).

Je kludne mozne, ze vacsina vasich zakaznikov skutocne uprednostnuje metodu,
ktoru si popisal. V tomto mejling liste s nou vsak neuspejes. A osobne si
myslim, ze takto sa plny potencial linuxu nevyuzije a zanikaju jeho komparativne
vyhody oproti uzavretemu softwaru.

>	Karel
>Karel Zak <kzak na redhat.com>
S pozdravom,