Optimální využití paměti?

Sobota Říjen 8 20:36:30 CEST 2005

On Fri, 7 Oct 2005, Karel Charousek wrote:

> Mame podobny problem,  ( nejde vsak o 200MB cache ale 2GB :-) )
> jadro rady 2.4 nelze donutit (primerenou namahou) aby zmensil cache a
> neswapoval. (rhel3 ref man)

Mozna by bylo na miste upozornit, ze "cache" zahrnuje i stranky souboru
namapovanych do pameti, ktere lze v pripade potreby zahodit a pozdeji
znovu nacist. Tedy i kod programu a dynamickych knihoven.

Prekvapuje mne, kolik lidi neni schopno pochopit, ze Linux ma (jako
snad skoro vsechny moderni unixove OS) unifikovanou kes pro strankovani
i klasicke souborove i/o.