/usr/sbin/useradd a prepis souboru verzi z /etc/skel

Neděle Říjen 9 16:47:11 CEST 2005

Distribucie sa vacsinou snazia tak fungovat. Plataju sa vacsinou
bezpecnostne chyby a to zaplatovanim tych verzii, ktore su v distribuciach,
pokial sa to da. Pripadne sa updatuju baliky, ktore z jekyah dovodov
stracaju vyzadovanu funkcnost (antiviry).

V debiane ide o debian-security a debian-volatile archivy. Ani jeden
nemusite pouzivat a aj v pripade, ak su dostupne nove verzie, mozete
aktualny balik oznacit ako hold, ak update nie je kriticky.

Peter Surda <surda na shurdix.com> wrote:
> Podla mna skutocne tito urobia lepsie, ked budu pozivat Windows.

alebo distribuciu s dlhsim cyklom, napr. debian ktory sa sice snazi cyklus
skratit, ale posledne dve verzie vysli po 3 a 2 rokoch ;)

- Have you got anything without Spam in it?
- Well, there's Spam egg sausage and Spam, that's not got much Spam in it.