samba domain security

Neděle Říjen 9 19:11:01 CEST 2005

Zdravicko,

mam notebook so sambou (debian - 3.0.14a), ktory pouzivam vo firme, kde
pouzivame windows domenu. Na jaj zaklade autentizujem pouzivatelov, mam
security=domain a nastaveny password server.

Ke som doma, rad by som sa na naho prihlasoval z domaceho stroja (obcas si
na nom prenasam nejake subory), co mi vsak nedovoli nakolko na mojej domacej
sieti nemam nas doenovy master.

Poznate nejaku finticku na prihlasovanie sa v takomto prostredi? Napada mi
a) definovat lokalneho pouzivatela
  skusil som nastavit "auth methods = guest sam winbind" a pridat sa cez
  smbpasswd, avsak nepomohlo. v logoch som stale videl nemoznost pripojit sa
  k serveru
b) cachovat autentizacne informacie pocas nejakej doby
  ale podla manualovej stranky sa autentizacia vzdy vyhodnocuje realtime

Viete mi poradit alebo ma aspon nasmerovat na to, kde robim chybu?
babrem sa so smb.conf(5) a HOWTOm uz dlhsie ale neviem najst riesenie :(
Linux - It's now safe to turn on your computer.
Linux - Teraz mozete pocitac bez obav zapnut.