samba domain security

Petr Balas petr-news na balas.cz
Neděle Říjen 9 21:19:27 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> Zdravicko,
>
> mam notebook so sambou (debian - 3.0.14a), ktory pouzivam vo firme, kde
> pouzivame windows domenu. Na jaj zaklade autentizujem pouzivatelov, mam
> security=domain a nastaveny password server.
>
> Ke som doma, rad by som sa na naho prihlasoval z domaceho stroja (obcas si
> na nom prenasam nejake subory), co mi vsak nedovoli nakolko na mojej
> domacej sieti nemam nas doenovy master.
>
> Poznate nejaku finticku na prihlasovanie sa v takomto prostredi? Napada mi
> a) definovat lokalneho pouzivatela
> [...]

IMHO by melo fungovat nastavit dva password servery - jeden nastavit na ten
win server v praci a druhy nastavit na domaci win pocitac. Na domacim
pocitaci vytvorit toho spravneho uzivatele. Predpokladam, ze ten domaci
pocitac je WinNT4, Win2k nebo WinXP, s Win9x to IMHO nepujde.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz