IP kamery

Jan Jelinek jelen na jeje.cz
Neděle Říjen 9 22:40:08 CEST 2005

Miroslav Suchy wrote:
> Dobry vecer,
> chtel bych pro zabezpeceni (indoor) prostor pouzit IP kamery pripojene
> na linuxovy stroj. Nikdy jsem zadne kamery nepouzival a nemam s nimi
> zkusenosti, tak bych se rad zeptal zda nekdo pouzivate IP kamery a zda
> jste s nimi spokojeni? Jake byste doporucili a jakych se mam radeji
> vyvarovat.
> Pokud by ty kamery umeli WiFi tak je to plus, ale staci i klasicky Ethernet.

Nevim co ma IP kamera spolecneho s linuxem. dotaz na jyxo.cz vam
vyplivne treba http://www.alseko.cz/ kde najdete i wifi ip kamery.
Predpokladam ze chcete nahravat incidenty. Zabyval jsem se timto minuly
tyden a rozhoduji se co nasadit. Bylo mi rozmluveno pouzivani PC a
dopuruceny multiplexery. Ty zase najdete na http://www.atisgroup.cz/

--
S pozdravem / With best regards
Jan Jelinek