IP kamery

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Říjen 10 03:01:14 CEST 2005

Jan Jelinek wrote:

> Nevim co ma IP kamera spolecneho s linuxem. dotaz na jyxo.cz vam

Prominte, ze se misim do diskuze, ale tazatel se celkem rozumne ptal,
prelozeno do lidštiny:
"jake kamery si mam poridit, aby s tim pod linuxem nebyly potize". :-)
Jakekoliv kamery, koupene treba v supermarketu, bez problemu zprovoznite pod
vsemi druhy Windows, ale u Linuxu uz to nemusi byt pravda.

> minuly tyden a rozhoduji se co nasadit. Bylo mi rozmluveno pouzivani
> PC a dopuruceny multiplexery. Ty zase najdete na
Ja videl na vlastni oci vykradeny hotel s kamerovym systemem vne i uvnitr.
Krome penez, mobilu a televizi zmizelo take hadejte co? Ano, spravne!
Multiplexer se vsemi kazetami :-)
Podle meho je vhodnejsi PC, ktere ale musi kazdy incident okamzite odeslat
na nejaky server, ktery neni v objektu. I kdyz zlodej zabezpecovacku ukradne
nebo rozmlati, tak muzete policii ukazat snimky na internetu.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz