vhodnejsia graficka karta s 3D akceleraciou pre linux (nvidia kontra ATI)

Michal Schmidt xschmi00 na stud.feec.vutbr.cz
Pondělí Říjen 10 17:33:49 CEST 2005

Kilian Igor wrote:
> dakujem. takze z low-endovych graf. kariet som zatial vybral dve
> (obidve maju pasivne chladenie, takze hluk by nemal byt ziadny):
> 1, MSI GeForce FX5200 128MB TDLF
> 2, ATI Radeon 9250 128MB
>
> V cene je minimalny rozdiel a ak uz s ATInami uz nie su problemy,
> tak zatial je vitazom cislo 2. Co som pozeral rozne konfery, tak
> viac problemov v linuxe popisuju s ATI kartami. Mozno je to len
> moje subjektivne videnie.

A jsou to problemy s ATI kartami obecne nebo s proprietarnimi ATI
ovladaci? To je totiz sakra rozdil.

> Jedine co ma taha k volbe cislo 1 je podpora DX9 a OpenGL 1.4 a
> AGP8x (podla popisu ATI ma DX8.1 + nieco s DX9, AGP2x a verziu
> OpenGL som sa na site Saphire nedopatral).
>
> Ak niekto vlastni vyssie spominanu kartu ATI prosim o vyjadrenie
> ci su s nou nejake problemy pod linuxom. Dik.

Radeon 9250 bez problemu vcetne 3D akcelerace s Free drivery.
Michal