vhodnejsia graficka karta s 3D akceleraciou pre linux (nvidia kontra ATI)

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Pondělí Říjen 10 18:08:26 CEST 2005

On Mon 10. October 2005 16:33, Michal Schmidt wrote:
> Radeon 9250 bez problemu vcetne 3D akcelerace s Free drivery.
> Michal

Testoval jste rozdil vykonu pri opensource driverech a tech od ATI?

Premyslim o novem laptopu a vetsina z nich ma grafiku od ATI.
Nevim jestli jit do ATI + AMD 64, nebo komplet Intel reseni.

Chci vykon a obcas bych rad vyzkousel i nejakou grafiku a tam mi Intel
neprijde moc vykony.

Nebojim se v tom chvili hrabat, ale vysledek si predstavuji jako
pouzitelny system i na 3D (rozumej hry a blender). Bojim se ze kdyz
jsem videl na Intelu pod Windows GTA3 SA, tak to bylo na hranici
hratelnosti, takze pod wine by to bylo nehratelne.

Diky
--
Pavel Benisek
Configuration successful.  Now type 'make' and pray.