náhrada za PixiePlus ?

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Čtvrtek Říjen 13 12:21:36 CEST 2005

Vážení a milí!

Po přechodu na novou verzi KDE jsem s nelibostí zjistil, že zmizel prohlížeč
obrázků Pixie. Dost mě to mrzí a pokud vím, tak v samotném KDE neexistuje
náhrada.
Zkoušel jsem v poslední době několik jiných prohlížečů, (vč. Konqueroru) ale
žádný mi úplně nevyhovuje.

Nevíte prosím, jak je to s Pixie? Opravdu je to mrtvý projekt?
Nevíte odkud stáhnout případné zdrojáky či přímo balíček (na webu, který jsem
našel jsou jen nějaké prastaré verze).
Múžete případně doporučit náhradu, která umí to co Pixie? (Náhledy, slideshow,
hromadná editace a konverze obrázků, záložky, atp.)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Bylo by pošetilé vynášet jedny snižováním druhých.
				David Hume