X terminaly

Petr Pisar petr.pisar na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 13 15:54:38 CEST 2005

Juraj Kundrik napsal(a):
> Mam postaveny terminal server system. Na server sa pripajaju klienti,
> ktory sluzia iba na zobrazovanie.  Kazdy ma vlastnu Xsession.

Muzete toto  upresnit. Myslite obecne X relaci (= X klient pripojen na X
server) nebo skutecnou session spravovanou X Session Managerem (napr. xsm).

> Potreboval
> by som blokovat klientov ktory sa pripajaju na server. V praxy to
> znamena ze po vyprsani casu odpojit na klientskej stanici klavesnicu,
> pripadne restartovat session.

V pripade xsm, zkuste signal SIGTERM (viz xsm(1)). Co se tyce detekce
neaktivity, tak s tim vam nepomuzu. Mozna existuje nejaky dokonalejsi
session manager, ktery to podporuje.

--Petr