4 repro s CMI8738

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pátek Říjen 14 23:09:27 CEST 2005

Dne pátek 14 října 2005 22:38 Petr Vojnar napsal(a):
> nejak se mi nedari zprovoznit 4 repraky se zvukovkou v $subj. Koukal jsem
> se na parametry jadra, hledal pres google a dokonce se i dival do zdrojaku
> ale nejsem z toho moc moudry a co se tyce zbylych moznosti, tak sem nic
> nenasel. A dokument co se da najit v
> /usr/src/linux/Documentation/sound/alsa mi toho taky moc nerek. :-(

To je čistě otázka apliakce a nastavení mixéru. Bohužel se zdá, že všechny
aplikace defaultně downmixují do sterea. U mplayeru je potřeba něco jako -ao
alsa:surround:51 (případně :surround40 pro čtyřkanálovou verzi), možná ještě
společně s parametrem -chennels 6 (nebo 4). Už si to ale nepamatuju přesně.
Jediné co vím určitě je, že to nevyžaduje žádné zásahy do konfiguráků alsy
ani extra parametry modulům.

> V alsamixer je Four channel mode povolene.

Pokud si dobře vzpomínám, tak tohle má být naopak vypnuté, protože jinak to
akorát kopíruje přední repro do zadních.

Ctirad