4 repro s CMI8738

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Pátek Říjen 14 22:38:20 CEST 2005

DD,

nejak se mi nedari zprovoznit 4 repraky se zvukovkou v $subj. Koukal jsem
se na parametry jadra, hledal pres google a dokonce se i dival do zdrojaku
ale nejsem z toho moc moudry a co se tyce zbylych moznosti, tak sem nic
nenasel. A dokument co se da najit v
/usr/src/linux/Documentation/sound/alsa mi toho taky moc nerek. :-(

Driv mi to slo (Slack 10.1, 2.6.11.11), ale po upgrade na 10.2 sem
nejak zapomnel, ze mi to vezme moduly 2.6.11.11 a ted sem v pytli, protoze
balicky pro jadro a moduly sice mam (vlastni), ale moduly pro zvukovky se
zahadne vyparily... A s 2.6.13 to nejde. V alsamixer je Four channel mode
povolene.

PV

P.S. Pres Google sem moc dlouho nehledal, protoze je to na kompu, ktery je
na Internet pripojen pouze obcas pres dial-up.