4 repro s CMI8738

Petr Vojnar vojnarp na phoenix.inf.upol.cz
Sobota Říjen 15 16:03:23 CEST 2005

On Fri, 14 Oct 2005, Ctirad Fertr wrote:

> To je čistě otázka apliakce a nastavení mixéru. Bohužel se zdá, že všechny
> aplikace defaultně downmixují do sterea. U mplayeru je potřeba něco jako -ao
> alsa:surround:51 (případně :surround40 pro čtyřkanálovou verzi), možná ještě
> společně s parametrem -chennels 6 (nebo 4). Už si to ale nepamatuju přesně.
> Jediné co vím určitě je, že to nevyžaduje žádné zásahy do konfiguráků alsy
> ani extra parametry modulům.

No kdyz sem kompiloval 2.6.11.11, tak u modulu pro CMI8738 bylo nastaveni,
kde se zadaval pocet repro, ale u 2.6.13 uz sem to nenasel. A o surroundXX
sem cetl, ale nevenoval sem tomu pozornost, protoze viz nize (vvv).

> Pokud si dobře vzpomínám, tak tohle má být naopak vypnuté, protože jinak to
> akorát kopíruje přední repro do zadních.

To mi momentalne nevadi, vetsinou posloucham MP3 ve stereu, takze je to
jedno. :-) Jen proste chci, aby to slo ze vsech ctyr repro.

> Ctirad

PV