DVB-T karta

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Neděle Říjen 16 20:28:08 CEST 2005

Dne neděle 16 října 2005 15:47 Jan Houstek napsal(a):
> Jinak cokoliv podobneho postavene na SAA7146 bude urcite fungovat v
> pohode.

Nebude. Za posledních pár tejdnů jsem měl v ruce 4 DVB-T karty včetně jedné
cardbusové a chodila pouze jedna (respektive u dalších dvou chodil jenom
analog) ač čipsety jako takový byly podporované u všech.

> Antenu doporucuju nejakou malou pokojovou sirokopasmovku se
> zesilovacem, stoji do 500, na normalni televizi ma prijem mizerny, ale na
> DVB-T je primo idealni. Ostatne casto dnes na tech krabicich i pisou neco
> jako "DVB-T ready" ...

Na tyhle antény pozor. Specielně, pokud jsou polské výroby. Funguje to spíš
jako rušička, než jako anténa. Zkušebnou by to nikdy nemohlo projít.

Ctirad