Bluefish, Quanta a ssh/telnet

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Říjen 17 11:43:53 CEST 2005

Petr Balas <petr-news na balas.cz> wrote:

> quanta je kde, takze bude podporovat fish. Zkuste
> fish://server.cz/cesta/k/souboru.html
> Je nutne mi nainstalovany kio pluginy v KDE.

a keby to neslo, tak by mohol funogvat sshfs (fuse)

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |