Okno, ktere nejde zabit

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 17 10:11:50 CEST 2005

Zdravim.

Pokud pri prehravani videa pomoci Xine pouziju kontextove menu (pravym
mysitkem), obcas se mi stane, ze po ukonceni Xine zustane na plose jedno
okno, bez dekoraci WM, u ktereho se nevykresluje obsah (tzn. pri
prepnuti z jine plochy v nem zustane obsah ciziho okna), jen tam proste
je (a navic kdyz na nem mam focus, tak mi odchytava klavesove zkratky).
WindowMaker mi o nem rika, ze to je "Xine Window.Xitk". xprop mi o nem
nerekne vubec nic. V seznamu oken je, v seznamu procesu (ps aux) ho
najit nemuzu. Bohuzel, nejde zabit pomoci xkill ani pres menu okna ve
WindowMakeru (Kill).

Da se s tim delat neco jineho, nez ho premistit nekam kam neprekazi nebo
restartovat Xka?

Diky za rady, Zdenek Zikan