Debian, XI-626, hostap_pci a regulace vykonu

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Říjen 18 10:56:09 CEST 2005

Jaroslav Jirásek wrote:

> to je nejake zvlastni, prece nejde, aby byl zkompilovany s
> jinym WE... mozna spis wireless tools ?

Me to taky udivuje, ale ocividne to jde. Proste ty wiresstools nekdo
prekladal na jinem nez distribucnim kernelu nebo co. :-(

> vykon se steluje nasledovne:
> nejdriv vypnout acl
> prism2_param wlan0 alc 0
> a pak
> iwpriv wlan0 writemif 62 hodnota
> hodnota: 128 nejsilnejsi 0 stred pak 255 az 127 nejslabsi
> cisla nijak nekoresponduji ani s mW ani s dBm, je treba
> zkouset dle signalu na druhe strane

A co na to rekne CTU?
Kdyz si nastavim dBm, tak v pripade, ze mi nameri vic nez je zdravo,
muzu aspon smlouvat. Pokud jim vsak reknu, ze jsem nastavil nejake cislo
do registru tak, aby na druhe strane byl dobry signal, tak je to asi
zajimat nebude.
Me jde o to, nastavit linku tak, aby se vesla do limitu vyzareneho
vykonu a nemusel se bat, ze dostanu pokutu od CTU.

Libor