Debian, XI-626, hostap_pci a regulace vykonu

Tosuja tosuja na post.cz
Úterý Říjen 18 11:36:24 CEST 2005

Libor Chocholaty wrote:

> A co na to rekne CTU?
> Kdyz si nastavim dBm, tak v pripade, ze mi nameri vic nez je zdravo,
> muzu aspon smlouvat. Pokud jim vsak reknu, ze jsem nastavil nejake cislo
> do registru tak, aby na druhe strane byl dobry signal, tak je to asi
> zajimat nebude.
> Me jde o to, nastavit linku tak, aby se vesla do limitu vyzareneho
> vykonu a nemusel se bat, ze dostanu pokutu od CTU.
>
> Libor

Na vyzareny vykon ma vliv
a) nastaveny vysilaci vykon radia (karty)
b) utlum kabelu mezi antenou a sitovkou
c) zisk anteny
Vase jedina sance, jak si byt jist, ze neprekracujete vykonove omezeni, je
vzit onu trojici (karta + kabel + antena) a zmerit vyzarovany vykon. Coz ale
neni v moznostech bezneho smrtelnika, protoze nevlastni potrebne vybaveni.

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima
e-mail: klima (at) thenet (dot) ch