Debian, XI-626, hostap_pci a regulace vykonu

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Říjen 18 12:58:43 CEST 2005

Tosuja wrote:

> Na vyzareny vykon ma vliv
> a) nastaveny vysilaci vykon radia (karty)
> b) utlum kabelu mezi antenou a sitovkou
> c) zisk anteny
> Vase jedina sance, jak si byt jist, ze neprekracujete vykonove
> omezeni, je vzit onu trojici (karta + kabel + antena) a zmerit
> vyzarovany vykon. Coz ale neni v moznostech bezneho smrtelnika,
> protoze nevlastni potrebne vybaveni.

Avsak muzu vyjit z rovnice:
vykon na karte  = bezpecny vyzareny vykon pro 2,4GHz/11Mb/s (16dB) +
utlum na kabelu (2-3dB) - zisk anteny

tj. pro muj pripad:
16 + 2 (az 3) - 19 = -1 az 0 dB na konektoru z karty

kdyz budu mit v konfiguraku "iwconfig wlan0 txpower -1", tak muzu nejak
argumentovat,
ale pokud tam budu mit
"iwpriv wlan0 writemif 62 0", tak nemuzu nic, nez zacalovat pokutu.
(Predpokladam, ze 0 by mohla byt podle vaseho vzorecku nekde kolem 0dBm,
protoze XI-626 umi regulovat az do -19dBm.

Libor