Upgrade FC3 -> FC4, vytuhnuti nvidia ovladacu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Říjen 18 13:10:44 CEST 2005

Tomáš Krbec napsal(a):
> To není ono, modprobe nvidia funguje bez problémů

No tak pokud funguje modprobe nvidia tak ten modul si zavádějte ručně.

Mě se taky nechtěl zavádět automaticky.

Takže jsem si ho přidal do rc.moje (tam nastavuji numlock, zavedu moduly
pro alsu, nvidii atd...) které volám z rc.local :-)

Jinak další problém může být v selinuxu - takže ho skuste vypnout.

|    ICQ    179223500                    |

	Lady Felmetová na okamžik ztratila řeč. Mimochodem, něco
takového se jí stávalo tak zřídka, že by stálo za to zaznačit to do
stoletého kalendáře.
		-- T. Pratchett: Soudné sestry