Upgrade FC3 -> FC4, vytuhnuti nvidia ovladacu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Říjen 18 14:48:46 CEST 2005

Všechno vedle jak ta jedle.
To s tím modprobe nvidia jsem psal jenom kvůli tomu, že není problém s udev.
Selinux je zakázán.
Prostě dám startx a potom už funguje jenom reset.
Distribuční jádro (to nejnovější pro FC4) plus ovladače z livna.org.
Ale stejně se to chová i s vlastním zkompilovaným kernelem a ovladači
přímo z nvidie.
Vím, že kdysi to mělo souvislost s tím, že se nesnášejí nvidia
ovladače s framebufferem v kernelu.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec