Debian, XI-626, hostap_pci a regulace vykonu

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Říjen 18 14:51:47 CEST 2005

Ctirad Fertr wrote:

>Návodu, který je už pár let zastaralý a už po pár týdnech se od něj upustilo,
>protože nefungoval. Bohužel v různých fórech straší dodnes :(

>Ale zaručeně nastane ve chvíli, kdy přijede ČTU, odpojí kabel a připojí si za
>kartu odbočku.

Kamos mi rikal, ze nic nerozpojuji a meri primo to, co leze z anteny.
Stoupnou si par metru pred antenu a zmeri to primo. Mericim vozem
prijedou vysunou antenu zmerej a odjedou. V aute sedi: ridic, pravnik,
operator spektraku.

Libor