Debian, XI-626, hostap_pci a regulace vykonu

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Úterý Říjen 18 15:19:21 CEST 2005

Dne úterý 18 října 2005 14:51 Libor Chocholaty napsal(a):
> Kamos mi rikal, ze nic nerozpojuji a meri primo to, co leze z anteny.
> Stoupnou si par metru pred antenu a zmeri to primo. Mericim vozem
> prijedou vysunou antenu zmerej a odjedou. V aute sedi: ridic, pravnik,
> operator spektraku.

Právník? No to asi těžko, ale ano, takhle se samozřejmě měří taky,  někde se
zastaví a zjišťuje se, jestli na nějaké frekvenci (a zdaleka nejde jenom o
wifi) něco vyloženě "netrčí" a poku dano, tak se zaměří zdroj. A na základě
takovéhoto měření se pak "objednají" k Vám domů.  Pouze na základě měření z
auta nikoho popotahovat nemůžou, ale můžou si tím snadno ověřit, že je někdo
lakuje, když na sjednanou dobu kontroly stáhne výkony a pak to zase okotlí.

Ctirad