Debian, XI-626, hostap_pci a regulace vykonu

jirasek na sauron.cz jirasek na sauron.cz
Úterý Říjen 18 15:17:44 CEST 2005

> Takhle toho moc nezregulujete. Je potřeba stáhnout opatchovaný hostap, kde
> opravdu funguje:
> http://www.czela.net/pub/czela_debian/czela_debian_2.0/hostap-driver-0.4.4-mod.tar.gz
>
> a pak klasicky přes iwconfig wlanX txpower <numero> fixed

> Na fóru czfree.net je tabulka změřených hodnot hustot dBm/1Mhz
> odpovídající
> těmto číslům.
>
> Ctirad

Takto regululuji pristupove body a klienty pod svoji spravou,
celkem cca 30 wifin. Funguje to bez problemu v rozsahu cca
15dBm az -20dBm. O kolik se signal snizil, mi rekne druha
strana spoje.

jarda