[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 20 09:06:29 CEST 2005

xstodulk na fi.muni.cz@230.42.108.194.contactel.net <> wrote:
> meho pohledu je to tak, ze cim budou uzavrene drivery horsi, tim
> driv se najde
> nekdo, kdo to napise znovu, poradne a v GPL - viz treba unichrome

	A jste schopen pochopit, ze ten jejich driver NIKDY neotevřou, dokud
budou právne platit licence (určitě víte, jak dlouho to platí) a část
takového intelektualniho vlastnictvi bude v tom driveru? Tady nejde o to,
zda-li vývojáři chtějí, jde o to, zda-li je to právně možné...

	A vezmete-li si strukturu příjmů této společnosti (je na burze,
údaje musí dávat povinně), tak jistě víte, že je Linuxová komunita vůbec
netrápí a kdyby bylo čistě na ni, tak ji uřízne úplně a rozhodně se to na
přijmech neprojeví - osobně odhaduji tak 2% v horizontu let.

	Ostatně, kdo Vám brání používat na jejich chipsetech vga16 nebo svga
driver - vždyť ty jsou pure GPL - a obraz máte taky...

PS: Nelibí se mi současný stav, ale chápu i komerční a hlavně právní otázky
v patřičném kontextu, tak mohu být rád, že alespoň to, co nVIDIA dodává je
maximum z toho co aktuálně může otevřít...