Firefox, mozilla+gtk2

Petr Pisar petr.pisar na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 20 09:45:51 CEST 2005

Dal Horinek napsal(a):
> Zdravim konferenci,
>
> v posledni dobe jsem objevil neprijemny problem pri pouziti firefoxu
> nebo mozilly s gtk2 na debian Etch. Z nejakeho neznameho duvodu se mi
> vubec nezobrazi fonty monospace a pod. u kodovani iso-8859-1. Viz. :
> http://62.209.215.200:2221/firefox.png

Nevim, jak gtk2 vybira mezi freetype a corefont systemem fontu, ale v
pripade, ze se snazi o ten prvni zpusob, pak zkotrolujte, zda mate v
/etc/fonts/fonts.conf uvedenou cestu k podstromu, ve kterem se vas
monospace font naleza. Pripadne take prohlidnete vyjimky v tomto souboru
nasledujici, zda si monospace na neco nepremapovavate.

--Petr