Firefox, mozilla+gtk2 (relativne vyreseno)

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Pátek Říjen 21 21:31:25 CEST 2005

Petr Pisar wrote:

> Nevim, jak gtk2 vybira mezi freetype a corefont systemem fontu, ale v
> pripade, ze se snazi o ten prvni zpusob, pak zkotrolujte, zda mate v
> /etc/fonts/fonts.conf uvedenou cestu k podstromu, ve kterem se vas
> monospace font naleza. Pripadne take prohlidnete vyjimky v tomto
> souboru nasledujici, zda si monospace na neco nepremapovavate.
>
> --Petr

Zkusil jsem reconfigurovat fontconfig a zjistil jsem, ze to nezobrazeni
fontu bylo zapricineno tim, ze jsem mel defaultne pouzity fonty
TrueType, pote co jsem dal volbu Native, ve firefoxu se font zobrazi
korektne, kazdopadne zase to harasi trosku nekde jinde, ale to mi uz tak
moc nevadi. Mozna TTF fotny nezvladaly kodovani iso-8859-1?

Daląí informace o konferenci Linux