[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Tosuja tosuja na post.cz
Čtvrtek Říjen 20 10:00:20 CEST 2005

Vasek Stodulka wrote:
>         Ano, prohlašuji, že jsem plně při smyslech a souhlasím s názorem, že
> ATI nemůže vypustit svoje ovladače pod GNU/GPL ani jinou podobnou licencí,
> protože obsahují kód licencovaný třetími stranami.
>
>         Ovšem stejně jasné je i to, že:
>
> - GPL ovladač pro Radeon momentálně do 9150 plně podporuje 2D i 3D zobrazení,
> výstupy na DVI a snad i TV, takže vznik sobodného ovladače je technicky
> možný.

==> Ovsem to by jeste ATI muselo zpristupnit dokumentaci ke svym novym cipum
a to tusim bez ND nedelaji. A jestli se nepletu, tak kdyz podepisete NDA,
porusil byste ji vytvorenim a uverejnenim OS ovladace. V soucasne dobe je
zrejme nerealna jina moznost nez tak, kterou se ubira nVidia...

Tosuja
--
Petr "Tosuja" Klima
e-mail: klima (at) thenet (dot) ch