[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 20 11:20:07 CEST 2005

On Thu, 20 Oct 2005 08:43:56 GMT, Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:

>  Pokud ovsem vite, ze oni ji porusuji tak v tom jedete taky.

	Svým způsobem ano, ale ne porušováním licence. GPL použití programů
nijak neomezuje, jediné, na co se soustřeďuje, je šíření kódu, což evidentně
nedělám. Licence ATI (v mém případě nVidia) mi tuším taky brání v šíření
kódu (proto mimo jiné není v distribucích) a dále mi zakazuje analýzu atd.,
což taky nedělám. Všechno jsem legálně nabyl a používám.

>  Pomahate jim tim, ze jejich nelegalni SW pouzivate. Vite neco o
>  napomahani k pachani ci schvalovani pachani trestnych cinu

	Jenom technická - porušení licence není nikdy trestným činem.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860