[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Říjen 20 12:08:19 CEST 2005

Vasek Stodulka wrote:

>	Jenom technická - porušení licence není nikdy trestným činem.

Taky technicka - podle me se nemusi jednat o porusovani licence, ale
autorskych prav. Pokud je pravda, ze ATI ci nVidia dodava nelegalni
ovladace, pak nejsou kryty zadnou licenci se strany autoru kernelu a
jedna se tedy o porusovani jejich autorskych prav. A tam uz nejake
trestni paragrafy existuji.

Libor