[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 20 12:36:19 CEST 2005

Jan Houstek <mailto:jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:
> Zajimave je, ze ta parodie na MUA pouziva hlavicku

	Pokud je to parodie na MUA, copak to neumí?:-) Já třeba jako parodii
na přívětivý MUA považuji Mutt, ačkoli můj oblíbený byl elm (zvláštní což) -
jedná se o software podobné kategorie - textovo/řádkový MUA...

> zpusobem popsanym v RFC 2822, ovsem References: (popsano
> tamtez) ignoruje.

	Ano, je hezké, že významu SHOULD dáváme pokaždé jiný význam...

> Dost by me zajimaly ty "valid reasons", ktere soudruhy v
> Redmontu primely
> pustit se jinou cestou (different course), a to nejen v tomto
> konkretnim pripade ...

	Asi Vás překvapím, ale můžete mi jmenovat komerční GroupWare systém,
který se s těmi RFC takto přesně zalamuje, resp. vůbec je takto ctí, aby
plnil co je SHOULD? Další vhodný a rozšířený kandidát je IBM/Lotus Domino -
víte, že to mají uplně stejně (blbě)... Ostatně, není se čemu divit - SMTP
je modul, který byl do systému doplněn po mnohaletech vývoje hlavních částí
a rozhodně to není hlavní náplní těchto systémů - ostatně, jakpak by se to
asi dělalo, když interní formát (známý dávno dříve než nějaké RFC s
pořadovým číslem 2000 a výše) má atributy, které nelze mapovat na atributy
SMTP a opačně....

PS: Pro další debatu doporučuji neprve prozkoumat archív tle konference, je
to asi tak 1.5 roku co se to řešilo a nemyslím si, že bychom našli nové
argumenty na kterékoli straně.