Upgrade FC3 -> FC4, vytuhnuti nvidia ovladacu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Čtvrtek Říjen 20 13:35:46 CEST 2005

Tomáš Krbec napsal(a):
> Právě, ve FC3 mi všechno fungovalo, potom jsem dal upgradovat na FC4,
> yum si stáhl cca 620MB balíků, upgradoval a potom to už nefungovalo.
> Možná se neupgradoval nějaký balík nebo se naopak naistalovalo něco, s
> čím se nvidia nesnáší.

Skontrolujte balíčky kernelu a zdrojáky kernelu,
mě při upgradu kolidovaly balíčky s kernelem s balíčky kernelu z FC3
(FC3->FC4 upgrade pomocí yum) řešil jsem to odinstalováním všech balíčků
s kernelem mimo aktuálního, stažením nového balíčku s kernelem ručně a
potom v jednouživatelském režimu odinstalace kernelu rpm -e starého a
nainstalování nového pomocí rpm.

Jinak prováděl jsem upgrade taky přes yum ale postupně né naráz, jinak
taky kolidovalo několik starých balíčků které jsem musel odinstalovat
rpm -e ....

Jinak pomocí yumu jsem upgradoval i z FC2 na FC3 ale tam jsem to nedělal
po částech a vyskytla se chyba při upgradu glibc tak jsem to musel
nakonec instalovat znovu, proto jsem to u FC3 na FC4 dělal po částech
aby když se něco nepovede tak aby se to dalo lépe opravit ten balíček co
zahaproval.

> Prostě zkompilovat to jde, modul naloadovat taky jde, ale jakýkoli
> pokus o nahození x-serveru končí zatuhnutím počítače.
> Taky jsem si všiml, že nějak přestala fungovat alsa. Dříve jsem na
> konzoli pouštěl mplayer přímo na alsu
> (mplayer -ao alsa)
> teďka se musí použít oss.

Jsou zavedené moduly alsy ?

> Asi to bude potřeba ještě trochu doladit.

Smaže konfigurák alsy v /etc/asound.conf (používal jsem tam dmix a další
a nějak to nerozdejchal)

A vytvořte novej, já mám (nechal jsem tam pouze dmix):

pcm.!default {
	type plug
	slave.pcm "dmixer"
}

pcm.dmixer {
	type dmix
	ipc_key 1025
	slave {
		pcm "hw:0,0"
		period_time 0
		period_size 4096
		buffer_size 16384
		periods 128
		rate 44100
	}
}

pcm.dsp0 {
    type plug
    slave.pcm "dmixer"
}

A funguje OK

|    ICQ    179223500                    |

Chatrč ze slámy, v níž se lidé smějí, má větší cenu než palác, v kterém
lidé pláčí.
		-- čínské přísloví